Thursday, December 8, 2011

Kek Nestum

Alhamdulillah.. Dapat update entry baru untuk hari ni. Assalamualaikum korang. Di atas kerajinan (rajinla sangat!) dan sebab mama aku suruh, pagi tu aku siap-siapkan bahan untuk buat kek. KEK NESTUM.. Aku pon tak tahu nama apa, so aku bagi nama kek nestum. Sedap dan lembut. Kek ni aku guna pewarna makanan warna hijau. Nak tengok?





Haa.. Hijau macam incredible hulk kan? (betul ke aku eja ni?) Ini la kerja budak yang tak ada kerja macam aku sekarang. Macam-macam eksperimen aku buat. Nak tahu resipi? Request kat komen ye? Kalau ada request, InsyaAllah Azzifarun Nurafizza ni akan bagi. (^_*)v



notakakitangan:
jangan lupa like fanpage TWO SWEET
kami ada kan promosi untuk macaron..
postage cuma tmbah RM3 (SM) & RM4 (SS)



4 comments:

  1. nyum2...nmpk sdp...
    btw, done follow urs...come follow mine too.. :)

    ReplyDelete
  2. deqla manjew:huhu.. insyaAllah sedap..ok dear..thanks..

    ReplyDelete
  3. ehehh...maceh follow blk..slm knl... :)

    ReplyDelete
  4. nampak cam sodap..nyamm..nyam
    hantar sini sikit haa

    ReplyDelete