Thursday, October 29, 2015

Andi Bernadee

Assalamulaikum..

Hye semua kepada siapa yang rajin baca blog aku. Rasanya macam diri sendiri je yang baca. Haha.. Ok! Fine..

Hari tu godek punya godek kat FB, nampak seorang kawan ni tag nama kawan yang lain pasal seorang mamat ni. Ha.. Aku cerita pasal LELAKI babe dalam blog ni. Adeh.. (^_^)" Macam tak percaya pulak. Sila tampar diri sendiri Nurafizza. Haha..

Ok. Bila bukak page die, melting siot. Astaghfirullah.. Istighfar Nurafizza.. Tapi seriously, bila dia nyanyi dengan mulut senget-senget tu, dengan jambul macam joe jambul, cair aku. Macam ice cube kat kutub tu mencair.. Huwaaaaaa... (^_*) Alamak, tergedik pulak.. (sila muntah hijau dengan aku)

Tak pasti dia ni muncul dari mana, dari langit kot. Hehe.. Tak adalah. Orang Malaysia jugak aku rase. Tapi peminat fanatik dia ni ramai dari orang Indonesia. Dan akan buat live kat Singapore 6 Disember 2015 ni. Pada korang yang minat boleh gi. Aku ni setakat minat-minat macam tu boleh la. Tapi nak pergi, rasanya.. Krik..Krik..Krikk.. Kalau ada nak bagi free tiket, anytime free.. Hahahaha..

OK. Layan la mamat ni nyanyi.


Dan ini..


Ini pulak..




Boleh jugak follow dia ni kat FB Andi Bernadee.. Youtube Andi Bernadee


Syukran Jazilan

Ilal liqa'

No comments:

Post a Comment